Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Onze klachtenregeling
Ons ultieme doel is om te zorgen dat jij de beste ervaring hebt tijdens onze diensten. Natuurlijk is het mogelijk dat je toch ergens niet helemaal tevreden over bent. In dat geval horen wij graag wat je dwars zit.
Om te zorgen dat je feedback op de juiste manier bij ons aankomt vragen we je deze via e-mail of post te verzenden naar onderstaand adres:
E-mail: pieter@rijschoolroordink.nl
Onderwerp: Klachtenregeling
Post:
Rijschool Roordink
t.a.v. Pieter Roordink
Nijkerkerstraat 27
3882 PC Putten
Wanneer wij je bericht hebben ontvangen krijg je binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging. Hierna nemen wij je klacht vertrouwelijk in behandeling. Binnen 10 dagen heb je een reactie terug van ons. Als er
een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, zal je hiervan, binnen de gestelde termijn, in kennis worden gesteld. Er zal dan ook een indicatie worden gegeven wanneer wij verwachten uitsluitsel te kunnen geven.
Ben je nog steeds niet tevreden met onze afhandeling? Ga dan in hoger beroep bij de brancheorganisatie BOVAG waar wij bij zijn aangesloten. Stuur dit naar het volgende adres:
BOVAG
Postbus 1100
3980 DC Bunnik
Wanneer de BOVAG een uitspraak doet over je klacht is deze bindend. Natuurlijk behandelen zowel wij als de BOVAG alle informatie vertrouwelijk.
De bewaartermijn van onze klachtenadministratie is standaard 7 jaar.